Skip til primært indhold

Bestilling af hjælpemidler for fagpersoner

Skal du bestille hjælpemidler til en patient, så skal du kontakte os via vores afdelingsmail

Du kan bestille hjælpemidler til patienter ved at sende en mail til vores afdelingsmail.

Sender du mailen fra din arbejdsmail i Outlook, sender du sikkert.

Mailadresse

Skriv til Hjælpemiddeldepotet på Kolding Sygehus

Oplysninger

Vi har brug for følgende oplysninger:

• CPR-nummer på patienten
  • Navn på patienten
  • Telefonnummer til patient eller pårørende
  • Tidspunkt for afhentning
  • Hjælpemidler

Afhentningssted

Patienter og pårørende kan afhente hjælpemidler på Kolding Sygehus til højre for indgang 2. Her er 3 gule parkeringsbåse reserveret til afhentning og aflevering af hjælpemidler. Hjælpemiddelrummet ligger i den lave bygning til højre for indgang 2. Der er ikke personlig betjening og der er ikke brug for kvittering.

Returseddel

Der er vedhæftet en returseddel på patientens hjælpemiddel. På retursedlen kan patienten se, hvornår hjælpemidlet skal afleveres.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatet på 76 36 28 32 alle hverdage mellem kl. 8.00 - 15.00.

APPFWU01V